Saturday, March 14, 2009

OIAM






haluu...hehe..haha... guest what, nie gambar aku dalam studio sri pentas shah alam waktu kosert one in a million baru2 nie...konsert bermula pukul 9.30 tapi kitaorg dah mula masuk dari 8.30 lagi..bleh tahan gak la performance peserta pada malam tue.semua suara sedap2.tp ada gak la yang kureng.. siapa yang aku sokong? of coz la AMYLEA...hehehe. so, korang tunggu apa lagi...vote la. taip YA jarak AMY dan antar ke 33399.. pss..aku tak vote pun...haha..cukup la just bagi sokongan kan..kan..kan.. yang bestnya aku dapat lihat jaclyn victor dari dekat..tapi tak sempat nak bergambar..huhu.. yang paling aku tak sangka adalah saiz pentas. dalam tv macam besar jew, tapi didunia nyata kecik jer..
oklah,masa tak mengizinkan aku nak cerita lama2..lain kali eh..daaaa...

No comments: